HUBERT LAMPO TE KOOP

Hee! Hallo!! Internaut die vandaag mijn blog gevonden hebt met bovenstaande zoekwoorden! Mijn e-mailadres staat in “About”; mail me! Ik heb namelijk Hubert Lampo te koop! Veel Hubert Lampo! Voor weinig!

4 gedachten over “HUBERT LAMPO TE KOOP

  1. Zeg bestelieve Rallo,
    Mijn RSS-feed staat nu al weken op Hubert Lampo. Men zou kunnen stellen dat het een Rzz geworden is πŸ˜‰
    En hoe geestig ik deze advertentie ook vond, je wekelijkse bespiegelingen mis ik wel een beetje.
    No pressure, no pressure! Ik weet maar al te goed hoe dit soort dingen gaan, inspiratiegewijs :-S
    Maar zie het als aanmoediging: ik wil Ralloblog terug!

    • Ai. Jouw vriendelijke woorden komen harder aan dan als je me nu een absenteistische loser had genoemd (…dat was ook wel hard aangekomen trouwens.) I hear you, man. Dank je.

    • Ha Nanda! Welkom op Ralloblog! Heb je toevallig mijn post “Hubert betrapt” al gelezen? Ik bied ze niet voor niets te koop aan πŸ™‚

Geef een reactie

