ZoPro-mini: Tamar wordt wakker in het donker.

Ik werd wakker in het donker. Om me heen rook het naar drank, sigaretten en frituur. Iemand had een deken over me heen gelegd en ik lag onverwacht comfortabel en warm, zelfs mijn voeten, zelfs mijn rug.
“Oh shit,” dacht ik.
Ik dacht even aan mijn moeder. Ik dacht even aan Michiel; dat was inderdaad een hele leuke jongen. Ik dacht aan morgen, dat ik waarschijnlijk weer niet naar de kerk zou gaan.
Het was stil in de keuken, op keukengeluiden na. Ik hoorde de koelkast heel duidelijk, en de suisgeluiden die in vreemde huizen zo opvallen als het stil is. Hoe laat- ik wilde niet weten hoe laat het was. Mijn handen waren zo warm, ik voelde ze warm zijn en ik kon niet meer nadenken en ik dreef weer in slaap. Ik dacht aan Bach, ik dacht dat ik  een cello hoorde ergens, maar dat kon niet, het was zo laat. Mijn handen waren zo warm, ik voelde ze warm zijn, en ik sliep weer verder.

Geef een reactie

