Auld lang syne

Zo-  onder invloed van een paar glazen roze champoepel volgt hier mijn eerste blog van het jaar. Binnen is binnen!

Ik heb een paar voornemens die ik niet op het Net zet, want zo analoog ben ik ook wel weer. Daarentegen heb ik een paar voornemens die ik hier ga delen zodat ik volgend jaar kan zien wat er van gekomen is. And it goes somethin’  like this:

¶ Ik wil graag meer lezers voor dit blog. Het is een pure ego-kwestie, maar a la bonne heure. Ik wil gelezen worden!

¶ Ik wil een aantal literaire dingen waar ik al jaren aan sleutel afronden. Er volgt binnenkort een blog over het jarenlang in relatieve eenzaamheid kloten aan literaire dingen, en het is niet alleen maar leed &  frustratie, godlof. Desondanks is het tijd voor wat punten op i’s en koppen op spijkers.

¶ Ik wil de zooi in huis & hoofd beperken door striktere handhaving van de eénineénuit-regel voor met name boeken, kleren en serviesgoed van allerlei kunne.

¶ Ik wil veel aan yoga doen. Yoga is fijn, en als ik het een tijd niet doe merk ik ook weer dat het goed is.

¶ Ik kan nog steeds niet tellen, maar dat zal me niet tegenhouden deze keer. Wie samenwoont met een muzikant en een piano heeft zo heur eigen manieren om muziek te studeren. Wat ik ga instuderen? Later meer, later meer…

Mijn moeder zei me zojuist:  Ik wens je dat wat je hart begeert, lieverd. Dat zei ze echt. En bij deze ook voor jullie, en voor iedereen: Ik wens je dat wat je hart begeert, mits het niet teveel schade aanricht.

5 gedachten over “Auld lang syne

  1. Nou, da’s snel, zit hier koud een half uurtje thuis…en jij hebt alweer een blogje geschreven. Dat kan je sneller dan een sms blijkbaar…Dank voor de ontvangst. En ik wens dat wat je wenst uitkomt!

  2. Ha Anna,

    Een mooie lijst! Ik wil je een gelukkig 2010 wensen en hoop dat je wensen en plannen voor het komende jaar gaan uitkomen. Veel succes in elk geval en mocht er iets van je gepubliceerd gaan worden, analoog of digitaal, dan wil ik het lezen!!!

    xxx Alexandra

Geef een reactie

