De Biopic van Philip K. Dick

Dit is een berichtje om de waarde lezer er op te wijzen dat Team El Topo, winnaar van de vorige jaargang van de Leidse Film Festival Filmquiz, wederom heeft gezegevierd. Ik zit er in, meld ik met grote trots.

(Dit bericht is niet helemaal van het niveau dat jelui gewend bent maar het was een leuke avond en ik ben blij.)

(En wat heeft Philip K. Dick ermee te maken? Vraag maar aan Rutger.)

Een gedachte over “De Biopic van Philip K. Dick

  1. Ik dacht, laat ik voor ik per sms informeer hoe het ging even ralloblog checken en jawel! Gefeliciteerd!
    Ps: als ie af is ?ze zijn? gaan we er dan heen?

Geef een reactie

